poniedziałek, 2 marca 2015

Alveo obniża zły cholesterol

Wyniki badań potwierdzają – Alveo skutecznie obniżyło u mnie poziom złego cholesterolu LDL

tomala"Chciałbym zaznaczyć, że początkowo nie byłem przekonany co do skuteczności działania Alveo. Nie do końca zawierzałem informacjom, jakie uzyskałem na temat tego produktu, dlatego postanowiłem sprawdzić, czy jego stosowanie ma jakikolwiek sens. Określenie wpływu Alveo na stan mojego zdrowia było więc jak najbardziej celowym i zaplanowanym działaniem.
Problemami krążeniowymi jestem obciążony rodzinnie. Moi rodzice zmarli na serce, również mój brat odszedł w bardzo młodym wieku, dlatego ja postanowiłem dbać o siebie i od kilku dobrych lat kontroluje swoje wyniki, głównie jeśli chodzi o cholesterol, bo z tym niestety mam największy problem, a jak wiadomo, jest to jedna z podstawowych przyczyn problemów miażdżycowych. Niestety moje wyniki nigdy nie były najlepsze, zawsze powyżej górnej granicy normy. Z tego powodu lekarz kilkakrotnie zalecał mi, abym zaczął stosować leki, które obniżają cholesterol. Nie byłem chętny na takie rozwiązanie, ponieważ wiedziałem, że leki tego typu mają bardzo negatywny wpływ na wątrobę. Do tematu podchodziłem więc bardzo ostrożnie i szukając innego rozwiązania, znalazłem w internecie informacje na temat produktów Akuna.
Przeczytałem, że Alveo jest pomocne w obniżaniu poziomu nadciśnienia, poziomu cholesterolu i wielu innych schorzeniach. Postanowiłem więc, że spróbuję. O efektach nie ma sensu dyskutować. Wystarczy spojrzeć na moje wyniki:

Mój wynik dla cholesterolu z 29 listopada 2013 r. wynosił 5,30 mmol/l dla cholesterolu całkowitego (przy normie poniżej 5,17 mmol/l) oraz 3,21 mmol/l dla tzw. złego cholesterolu LDL  (przy stężeniu optymalnym 2,59 mmol/l). Nie ma więc co ukrywać, miałem podwyższony poziom cholesterolu.
Kurację Alveo rozpocząłem 12 grudnia 2013 r. Następnie kontynuowałem ją przez kolejne cztery miesiące, pijąc Alveo codziennie rano, pół godziny przed jedzeniem. 16 kwietnia 2014 r. wykonałem kolejne badanie. Jego wynik jasno pokazał, że Alveo działa. Cholesterol całkowity spadł mi z 5,30 mmol/l do 4,5 mmol/l, czyli do zupełnie bezpiecznego poziomu.
Zadowolony z efektów, zrobiłem sobie przerwę w stosowaniu Alveo. Myślałem, że nie jest bezpiecznie zażywać preparat bez przerwy przez kilka miesięcy. Teraz wiem, że to był błąd. Po kilku miesiącach bez wsparcia Alveo, moje wyniki pogorszyły się. Cholesterol znowu wskoczył na wysoki poziom 5,80 mmol/l. Ponieważ już od wielu lat stosuję taką samą dietę niskotłuszczową, nie zmieniłem nic w swoim jadłospisie ani w sposobie życia, jestem pewien, że za radykalnym obniżeniem mojego poziomu cholesterolu stoi Alveo. Wynik wyraźnie pokazuje, że bez niego stan mojego zdrowia znów się pogorszył.
Nauczony tym doświadczeniem, wróciłem do regularnego przyjmowania Alveo. Teraz szczerze polecam ten produkt, ponieważ jego pozytywne działanie potwierdzają wyniki moich badań. 
Zbigniew Tomala